Společnost Cara Plasma se specializuje na odběr krevní plazmy a patří mezi přední česká plazmaferetická centra. Díky souhře profesionálů z oboru a nejnovějších technologií je o každého dárce v odběrovém centru špičkově postaráno. Darovaná plazma slouží k výrobě životně důležitých léků pomáhajících pacientům s poruchami srážlivosti krve, sníženou imunitou nebo onkologickým onemocněním. Cílem společnosti je spolu s dárci pomáhat těm, kterým léky z krevní plazmy umožňují kvalitní a nezávislý život. Cara Plasma má dárcovská centra v různých místech České republiky.
Spolupráci se společností Cara Plasma jsme zahájili v březnu roku 2021. Posílili jsme reputaci značky v porovnání konkurencí a medializovali firmu jako experty na trhu s krevní plazmou. Proaktivně jsme komunikovali s odbornými médii, zaměřenými na zdraví a zdravotnictví. Daří se nám odborníky z Cara Plasmy držet mezi top citovanými v tématech krevní plazmy a pomoci druhým.
Spolupráci jsme zahájili kampaní s jihlavským divadlem a hokejovým klubem HC Dukla Jihlava, abychom široké veřejnosti ukázali, že i jejich sportovní a umělecké “vzory” mají pomoc v krvi. Cara Plasma díky nám navázala partnerství i s dalšími sportovními kluby a vlivnými osobnostmi v Česku. V krátké době se nám podařilo témata o krevní plazmě prosazovat v top médiích jako Aktuálně.cz, Právo, Novinky, iDnes nebo časopisu Zázraky medicíny. Darování krevní plazmy je tak nyní v médiích na první pohled viditelné. Profesionálové ze společnosti Cara Plasma tak díky nám pravidelně komentují situaci trhu s krevní plazmou.
Počet článků březen 2021 - březen 2022: 182 článků
AVE březen 2021 - březen 2022: 4,89 mil. Kč
Reportér Covid u darování plazmy nevadí, o tu s protilátkami je velký zájem
iDnes Ve Strakonicích mají nové centrum pro dárce krevní plazmy
Aktuálně Darování krevní plazmy jako koníček. Začala kvůli nemocnému batoleti, už byla 112krát
Novinky.cz Rekordmanka darovala krevní plazmu už 114krát
Lidovky.cz Budějovičtí fotbalisté darovali krevní plazmu, chtějí jít příkladem
Pomáháme firmám rozšiřovat dobrou pověst a vést s médii, influencery i zákazníky autentický dialog.