Popis

Společnost OX Point je startup na trhu s doručovacími boxy. Síť chytrých boxů se po Česku objevuje od poloviny roku 2021. Cílem je obsadit boxy zhruba tisícovku míst v ČR, proniknout i do zahraničí. OX Point zdůrazňuje otevřenost a vstřícnost vůči ostatním subjektům na trhu, jakými jsou např. Alza.cz a Zásilkovna s jejich doručovacími sítěmi.

Řešení

Topic PR sestavil pro společnost OX Point komplexní balíček jednotlivých PR aktivit, které zahrnují hledání vhodných témat a nových mediálních titulů, zdůraznění jedinečného konceptu otevřených doručovacích boxů. Spolupráce zahrnuje komunikaci s novináři a organizaci setkání s nimi. Jako mluvčí vystupuje ředitel OX Pointu Zdeněk Vacek, který se v krátké době stává jednou z nejviditelnějších tváří byznysu s doručovacími boxy.

Výsledky

Od podzimu 2021 se do konce roku OX Point zdarma objevil na stránkách časopisů Forbes a Logistika, deníku E15, či na webech Euro.cz a Peak.cz, kde vyšel vydařený podcast. OX Point tak díky nám významně penetroval mediální prostor, který zejména kvůli poměru cena/výkon oceňují nejenom lidé z vedení firmy. Příběh OX Point zaujal novináře natolik, že sami aktivně vyhledávají příležitosti ke komunikaci.

Počet článků září-prosinec 2021: 59

AVE za dané období: 2,62 mil. Kč

Mediální výstupy

Další case studies

Pojďme společně pracovat

Pomáháme firmám rozšiřovat dobrou pověst a vést s médii, influencery i zákazníky autentický dialog.

Kontaktujte nás