Popis

THIMM je společnost zabývající se výrobou obalových materiálů z vlnité lepenky primárně pro retail a e-commerce sektor. Z původního malého provozu ve Všetatech se rozrostla na moderní továrnu s téměř 400 zaměstnanci a dvoumiliardovými tržbami. Dnes provozuje vysoce automatizovanou digitální továrnu, která je jako reklamou na Průmysl 4.0 a patří mezi nejmodernější průmyslové haly svého druhu na světě. THIMM dlouhodobě rozvíjí koncept Internet of Packs, díky němuž lze sledovat „životopis“ každé krabice, a aktivně podporuje charitativní projekty v regionu. Z vlnité lepenky dokáží vyrobit prakticky cokoliv — od běžných krabic přes displeje, stoly až po stíhačku či zbroj pro cosplay postavu na Comic Con. Pravidelně tvoří obaly například pro Royal Jerky, Protect & Gamble, Manufakturu či Spokojenypes.cz. Za dobu svého působení se společnost pyšní řadou prestižních tuzemských i mezinárodních ocenění.

Řešení

Od začátku naší spolupráce se podílíme na zlepšení media relations a na šíření dobrého jména společnosti. Naším cílem je profilovat společnost jako lídra v produkci udržitelných obalových materiálů a také rozšířit povědomí o THIMMu mezi širokou veřejností. Zahájili jsme pravidelnou PR komunikaci s novináři věnujícími se průmyslu, technologiím a udržitelnosti. Právě tato témata tvoří hlavní komunikační linky společnosti THIMM. Pracovali jsme také na zajištění rozhovorů pro CEO společnosti Martina Hejla, který má díky svému know-how široké znalosti obalového trhu.

Výsledky

Díky našemu nasazení se THIMM objevuje jak v mainstreamových, tak v oborových médiích. V oborových médiích jsme prosadili téma Průmyslu 4.0, digitální továrny a také udržitelnosti. Pravidelně jsme se objevujeme v oborových médiích — Svět Balení, Packaging Herald, Retail News či Zboží & Prodej a také v médiích zaměřených na průmysl a technologie — Svět Průmyslu a IT Systems. Do celostátních médií jsme se často vyjadřujeme k aktuálním tématům, primárně na poli HR a legislativy. Pravidelně se objevujeme v MF DNES, Euru či v Seznam Zprávách. Zájem byl i o profilové rozhovory s Martinem Hejlem, kterého se nám daří prosazovat do byznysových podcastů, jako je podcast Forbes či Focus ON. Daří se nám tak plnit zadání a THIMM dostávat více do povědomí širší veřejnosti bez potřeby placeného mediálního prostoru. V počtu výstupů a jejich dosahu jsme nechali konkurenci daleko za sebou.

Období leden 2024 – prosinec 2024

Počet mediálních výstupů: 395

AVE: 16,6 mil. Kč

Mediální výstupy

Další case studies

Pojďme společně pracovat

Pomáháme firmám rozšiřovat dobrou pověst a vést s médii, influencery i zákazníky autentický dialog.

Kontaktujte nás