THIMM je společnost zabývající se výrobou obalových materiálů z vlnité lepenky primárně pro retail a e-commerce sektor. Z původního malého provozu ve Všetatech se rozrostla na moderní továrnu s téměř 400 zaměstnanci a dvoumiliardovými tržbami. Dnes provozuje vysoce automatizovanou digitální továrnu, která je jako reklamou na Průmysl 4.0 a patří mezi nejmodernější průmyslové haly svého druhu na světě. THIMM dlouhodobě rozvíjí koncept Internet of Packs, díky němuž lze sledovat „životopis“ každé krabice, a aktivně podporuje charitativní projekty v regionu. Z vlnité lepenky dokáží vyrobit prakticky cokoliv — od běžných krabic přes displeje, stoly až po stíhačku či zbroj pro cosplay postavu na Comic Con. Pravidelně tvoří obaly například pro Royal Jerky, Protect & Gamble, Manufakturu či Spokojenypes.cz. Za dobu svého působení se společnost pyšní řadou prestižních tuzemských i mezinárodních ocenění.
Od začátku naší spolupráce se podílíme na zlepšení media relations a na šíření dobrého jména společnosti. Naším cílem je profilovat společnost jako lídra v produkci udržitelných obalových materiálů a také rozšířit povědomí o THIMMu mezi širokou veřejností. Zahájili jsme pravidelnou PR komunikaci s novináři věnujícími se průmyslu, technologiím a udržitelnosti. Právě tato témata tvoří hlavní komunikační linky společnosti THIMM. Pracovali jsme také na zajištění rozhovorů pro CEO společnosti Martina Hejla, který má díky svému know-how široké znalosti obalového trhu.
Díky našemu nasazení se THIMM objevuje jak v mainstreamových, tak v oborových médiích. V oborových médiích jsme prosadili téma Průmyslu 4.0, digitální továrny a také udržitelnosti. Pravidelně jsme se objevujeme v oborových médiích — Svět Balení, Packaging Herald, Retail News či Zboží & Prodej a také v médiích zaměřených na průmysl a technologie — Svět Průmyslu a IT Systems. Do celostátních médií jsme se často vyjadřujeme k aktuálním tématům, primárně na poli HR a legislativy. Pravidelně se objevujeme v MF DNES, Euru či v Seznam Zprávách. Zájem byl i o profilové rozhovory s Martinem Hejlem, kterého se nám daří prosazovat do byznysových podcastů, jako je podcast Forbes či Focus ON. Daří se nám tak plnit zadání a THIMM dostávat více do povědomí širší veřejnosti bez potřeby placeného mediálního prostoru. V počtu výstupů a jejich dosahu jsme nechali konkurenci daleko za sebou.
Počet mediálních výstupů: 395
AVE: 16,6 mil. Kč
Forbes Ve výrobě máme víc žen než dřív. Manuální práci dělají roboti, říká šéf Thimm obalů
Stream Dělnická práce snů? 8 hodin denně čekáte na chybu robota, říká šéf výrobní firmy
iDNES Třetina firem dorovnala zaměstnancům inflaci. Příští rok růst mezd zpomalí
Seznam Zprávy Po brčkách končí další. EU schválila nová pravidla pro obaly
Pomáháme firmám rozšiřovat dobrou pověst a vést s médii, influencery i zákazníky autentický dialog.